På gång

God morgon.
    Njaa, inte riktigt - men nästan. Jag tyckte mig ha förtjänat en sovmorgon. 
    Ni måste förstå mig, jag sov inte många timmar igårnatt. Vred och vände. Kaggen sov ingenting alls. Fem koppar kaffe och en längtan till en riktigt hotell-frukost gjorde väl sitt på honom. Men Blekksprut sov. Snarkade och smackade.
    Skit samma - inatt sov jag i alla fall som ett barn. Nu är det dags att sätta lite saker i rullning. Få igång ett flöde.

Annars sparkar fotbollssäsongen igång ikväll. Första träningen och så...
    Det är ungefär 48 minusgrader ute så jag antar att det blir en inomhusträning. Eller?
    Hur som helst ska det bli skönt att komma igång igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0