Spår 10

Så är vi framme vid den sista låten från Morgan Kalls nya album, Between insomnia and alcohol. Nu har ni hört alla låtar. Ganska så jävla bra, eller hur?
     Jag antar att de flesta av er undrar samma sak. "Hur får man tag på denna fantastiska skiva?". No worries - ge mig 50 kr så fixar jag skivan, med omslag och hela rubbet. Det är inte mycket, 50 kr, för ett stycke musikhistoria. Do it. Come on. Come on, do it.
     Om inte annat så vore det ju snällt mot KG...

Morgan Kalls kommentar: "Även den här låten är en nyinspelning. Tidigare var den med på min tredje demo, ...and they say talent's rare, och nu har den fått sig en liten finputsning. En snygg avslutning på en bra skiva. I alla fall om du frågar mig."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0