Spår 5

Femte låten från Morgan Kalls nya skiva är en riktig kioskvältare. I will help you är en av Morgans allra första låtar, den förekommer på första demon Call me a disaster, och den har alltid varit en av mina absoluta favoriter. Jag har tjatat på honom att spela in den på nytt, med bättre kvalité - och nu äntligen har han tagit sitt förnuft till fånga.
     Tänk er ett fullsatt Ullevi och ett hav av tändare i luften. Magiskt.

I will help you

Morgan Kalls kommentar: "Jag kommer faktiskt inte ihåg vad den här låten handlar om, för det var så jävla länge sedan jag skrev den. Jag har ofta fått påtryckningar om att spela in den på nytt, men det var först nu som jag kände att låten passade in i sammanhanget."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0