Am I a weirdo?

Åh, shit...
    Det här är inte alls likt mig. Jag vet inte vad det är, kanske att jag behöver göra revolution mot mig själv. Samtidigt kan jag inte låta bli att känna att det är lite roligt. Lite så där i smyg...
    Men okej, m0e. Jag kör.

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

SANNINGAR:
1. Jag har en liten, liten släng av mörkrädsla.
2. Jag har tvångstankar, och varje kväll måste jag kolla att dörrlåset står precis rakt upp - plus att jag står och stänger garderobsdörrarna tills jag hör "det perfekta ljudet".
3. Jag fuskar nästan alltid i kortspel.
4. En gång rev jag sönder en hundralapp framför en bartender därför att jag tyckte att han nonchalerade mig.
5. En annan gång kastade jag en hundralapp på en bartender därför att jag tyckte att han nonchalerade mig.
6. Jag tycker att utelivet var roligare för några år sedan.
7. Jag är smått hypokondriker och tror varje gång jag känner en smärta runt halsen eller i bröstet eller i magen att någonting fruktansvärt är på väg att hända.


Ska jag göra det här ordentligt så borde jag nu alltså utmana sju personer. Så har jag gjort mitt så är det upp till er och göra ert. Ha. Skelt.
   Jag utmanar: Johanna, Jenny, Mirja, Blondinbella, Andreas, MalinJ och Petra, men jag pallar fan inte att säga till er. Så, aja. Jag svälter nu och måste utforda mig själv så jag tippar att typ Johanna kanske kommer göra det här.

Kommentarer
Postat av: Emma

Innerst inne är det kul och göra nåt sånt ibland.



Dock anar jag en viss likhet i avslutningen..

2009-01-20 @ 21:37:02
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: M

Jo tack.. klick, klick, klick, klonk* fan .. klick! så slutar ljudet från ditt rum, .. galen ..

nr 7 .. me too

2009-01-20 @ 21:56:13
Postat av: Jenny

Vet ej om det var mig du mena i utmaningen men jag tog åt mig och gjorde den iaf.

2009-01-20 @ 22:21:35
URL: http://selinder1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0