Årskrönika i rörliga bilder

Alrightythen. Ni kanske tycker att jag visar många klipp och småfilmer? Sant. Det gör jag. För det är så jävla roligt. Tycker jag.
     Efter senaste klipp-filmen, The men who snuffs 5 - The best of The men who snuffs, så sa jag att det var sista filmen. "Nu blir det inget mer". Jag hade tröttnat på sammanhanget.
     Men efter ett år utan att ha gjort en endaste liten klipp-film så har det samlats ganska mycket matrial. Därför kunde jag bara inte låta bli att göra en liten film om året som varit. Det är alldeles för bra för att inte visas. Så alla ni som umgåtts med oss under året - titta hit, eller blunda. Ni kanske är med på ett hörn.
     Det jag pratade om förut, om Nickleback, var att jag hade använt en av deras låtar i filmen - vilket inte uppskattades, då jag inte fick använda den på grund av Youtubes upphovsrättstjosan och bla bla bla. Det var väl någon dåre där ute som anmälde mig eller något sådant. Därför fick jag byta ut och göra om. Jag ska vara ärlig och säga att jag inte är lika nöjd med den nya versionen - men jag ska försöka att på något sätt lägga upp orginalversionen också, men lite senare.
     Skit samma. Här är Riddarna - 2008.

Mycket nöje!




Kommentarer
Postat av: Morgan

Bäst hittills!!!

Utan tvekan!!!!!!!!!!!

2009-01-13 @ 16:05:43
Postat av: Emma&Johanna

Vi tackar för 2008 o ser fram emot det här året ;)



Ps. Dildoinslaget framkallade mest skratt.

2009-01-13 @ 19:23:52
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: Påven

fan va guld.."snyft"

2009-01-13 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0