I am the one and only

Jag håller på och rensar gammal skit i datorn. Snubblar över några gamla bilder. Med risk för att låta egenkär (jag ÄR egenkär men det låter alltid mindre töntigt om man lite försiktigt ber om ursäkt för det) så måste jag ändå säga: FAN VAD JAG SER COOL UT!!!
     En riktig rockstar som jazzar i solen, utan bekymmer kring vare sig pengar, babes eller stjärnglans. Allt sitter där som ett smäck. Det långa håret, de blaffiga (nåja) solglasögonen och de punkigt och fuck-the-world-signalerande avklippta militärbrallorna.
     Jag blir kåt på mig själv.

 


Kommentarer
Postat av: Påven

men äre inte little Liam på bilden?

2009-01-15 @ 16:35:35
Postat av: jay

det kan du ge dig FAAN på att det är...

2009-01-15 @ 17:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0