Guldkorn från bildarkivet...

Jamen då gör jag det. Dammar av gamla bilder från mitt stora bildimperium. En nostalgiresa.
     ...och även fast det inte är så fruktansvärt länge sedan så är det ändå tillräckligt gammalt för att man ska känna "Hur fan tänkte jag egentligen?".


Det här är länge sedan på alla sätt och vis. Vampyren i sitt arsel-långa nackhår - och KG utan sitt sjörövarskägg (fast som en liten bonus så kan jag avslöja att han ser ut precis så där just nu faktiskt...)




Jag kan bara tala för mig - och det finns ingenting bra med den här bilden. Håret och frisyren är fruktansvärd (kom för fan inte och säg att jag ser ut så där fortfarande!), slipsen är ful och för kort - och hela outfiten stinker "jag ska på krogen för första gången".



Hår, hår, hår. Mycket hår.



Men den här är lite rolig. Dels för att Lill-Bläckis är med, dels för att Studenten har ett fint och burrigt svall och dels för att Vampyren och Bläckfisken har en identisk utstyrsel.



Vampyren var väldigt inne på vitt ett tag.



Awful. Just awful.



Jag vet. Jag var riktigt illa ute där ett tag...


Kommentarer
Postat av: S

karladisco

2009-01-19 @ 15:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0