Fjärilarna flyger fortfarande

Okej, vi är inne på sista veckan i juli. En del av mig har tidigare tyckt att sommaren är slut när det blir augusti. Man vet att skolan snart börjar och det är liksom "sista sucken". Augusti har varit ungefär som söndag för mig. Istället för att njuta av den sista helgdagen så går man runt och surar för att det är just den sista helgdagen.
      Men nu känner jag så här; nej, sommaren är inte slut för att det är augusti! Det är bara lite mer än halvtid. Sommaren lever fortfarande. Sommaren är slut när jag säger att sommaren är slut. Det finns mycket kvar att se fram emot. Qwarn, kräftskiva, Å-dagarna i Eskilstuna, Thor Modeen-dagarna i Kungsör, och säkert mycket annat oplanerat smått och gott.
      Fast det är fortfarande juli, och solen sägs vara på intåg. Kanske till och med blir lite bad i veckan? Annars ser veckan ut enligt följande: träning, eventuellt en sväng till Västanhed, Qwarn på fredag och bröllop i Karlstad på lördag. 
      En bra vecka på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0