Fredagsgodis

Idag blir det Västanhed för min del. Därefter ska jag ikväll bowla och käka med laget i Köping. Vi har väl en form av mini-läger den här helgen, med bowling ikväll, träningsmatch imorgon mot IFK Eskilstuna, följt av "aktiviteter" på kvällen såsom fisketävling, mat och brännboll. Typ.

Men nu drar jag till Västanhed, och jag lämnar denna lilla video att suga på så länge. Det är ett förtjusande litet klipp från midsommarafton ute hos El Decko, där L.Berg lyckades fånga en rolig liten incident på sin kamera. Saken var den att jag var lite småsur på Kaggen, och jag ville verkligen poängtera för honom hur sur jag var - men tillslut rann bägaren över för honom.



Kommentarer
Postat av: cj

ha ha ha

2009-07-17 @ 11:44:46
Postat av: S

Det ær lite kul att Påven kommer efter med laddat gevær, redo att dræpa!

2009-07-17 @ 11:47:07
Postat av: Påven

haha ja nog var det på sin plats att någon hytte me näven ;)

2009-07-17 @ 17:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0