Jag gillar det här

De här "vuxna" Disney-filmerna som dyker upp titt som tätt är ingenting som attraherar mig. Vampyren var helt galen i High school musical-filmerna, men jag har aldrig lockats av det, hur mycket han än "hajjpade" dem. Sedan var det Rock camp och allt möjligt annat som följde i flodvågen, men jag kanske är för gammal för att vara intresserad? Eller av fel kön? Hur som helst känner jag mig inte som den målgruppen som filmen riktar sig till.
     Däremot kan det ju finnas bra låtar i filmerna. Som den här från Hannah Montana. The Climb heter den, och jag fastnade direkt för Miley Cyrus lite hesa och udda röst. Det är inte kristallklart och tuggummi-vackert, och det kanske är därför det är så jävla bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0