MERDE!!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!!!!
      Jag kom just på en sak. Jag missar Qwarnfestivalen i år!!!! Helvete också! Jag ska på min kusins bröllop den helgen. I Värmland!!! Missförstå mig inte, jag vill verkligen gå på Kusin Calles bröllop - men Qwarn! Det är ju en av årets höjdpunkter!
      Jag menar; det är sista april, öltältet i Köping, midsommarafton, öltältet i Kungsör, juldagen - och Qwarn (!) som är de givna festligheterna under året. Hittills har allting varit...ganska dåligt, så jag hade satt mycket hopp på Qwarn, men nu skiter det sig.
       Well well. Hoppas att det regnar på er - alla ni som ska till Qwarn!!!! Jag ska i alla fall ha en rolig helg i Karlstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0