Minnen från en vacker vecka

Nu åker jag till Västanhed igen. Kommer hem imorgon eftermiddag. Behöver lite lugn och ro för att skriva och tänka. Jag har tusen olika tankar som snurrar i huvudet just nu. En del av dem skrämmer mig, en del av dem gör mig exalterad, en del av dem ger mig ångest, en del av dem gör mig sorgsen och en del av dem gör mig glad. Det känns som att jag behöver bena ut dem en aning. Sortera tankarna, så att säga.

Tills vidare kan ni njuta av den här lilla Halmstad-videon som jag gjort. Det är ifrån våran vecka i paradiset för någon månad sedan - och det kom att bli en av de bästa veckorna på mycket, mycket länge. Jag blir nästan arg när jag tittar på det här för jag längtar tillbaka till den här veckan så enormt.
      Dessvärre gick jag över Youtubes tiominuters-gräns, så jag fick dela upp det på två klipp. Men det fungerar ändå.
      Till sist; jag försöker att ha som regel att inte använda en låt mer än en gång  i mina filmer - men den här gången var jag bara tvungen.
       Mycket nöje!





Kommentarer
Postat av: viktoria

Fan vad kul vi verkar haft det=)

2009-07-20 @ 10:57:08
URL: http://viktoriaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0