Nöff?

"Jag börjar känna mig lite hängig". Den reklamen hatar jag. Dessvärre börjar det stämma in på mig. Jag börjar känna mig lite hängig.
     Eller, börjar och börjar. Jag har varit lite småseg under en längre tid. Det började med halsont, sedan blev jag snorig och sedan fick jag få febersvettningar. Nu är jag snuvig.
     Det känns som att var och varannan kotte är lite krassliga just nu. Jag tycker man hör det hela tiden att folk är febriga och sjuka. Är det en slump eller har det någonting att göra med svininfluensan? Det pratas ju om att man kan ha det utan att veta om det. Tänk om vi går här allihopa och är lite "sviniga"? Det börjar lite smått med att alla går runt med täppta näsor och hostar på varandra, och rätt som det är så ligger vi alla där som strandade valar. Oförmögna att röra och resa på oss.
      Eller också har jag bara en vanlig hederlig förkylning.

För övrigt så hatar jag även den där "Åh, Polly, vad gott!"-reklamen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0