Ta mig till dans

Jag skjutsade nyss in Lillebror till Harrys - och hujedamej vad sugen jag var på att följa med in. Men mysbyxor och luvtröja kändes inte som den ultimata outfiten. Det såg ut att vara väldigt mycket folk där inne, och väldigt mycket folk på väg in. Jag kände direkt hur det började rycka i dansbenen.
     Det har blivit ett slags beroende, det här med att festa. Jag är...hur ska man säga, väldigt rastlös och orolig på kvällarna. Jag känner att ingenting är tillräckligt tillfredställande som att festa till det lite grand. I wanna rock'n'roll and party every night.
     Jag vet inte om det är på grund av att det är sommar - Riddarnas högsäsong - eller om jag bara har ett väldigt grått och innehållslöst liv för tillfället? Kanske både och?
     Nu pratar vi vardagar - och vi ska inte ens tala om helger. Då måste det hända någonting! Det är väl ett slags beroende. Fast för några månader sedan så var det annorlunda. Då kände jag mig mätt och nästan färdig med kroglivet. Men nu är jag tillbaka igen. Nu rycker det i kroppen igen. Varje kväll.

Kommentarer
Postat av: keane

I like!

2009-07-23 @ 15:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0