Min kväll

Det blev en blöt och mycket rolig träning idag. Vet inte varför det var så roligt egentligen, men antagligen var det för att jag då kunde springa runt och glidtackla på varenda boll. Det spelade ingen roll om jag så skulle passa eller skjuta - jag glidtacklade ändå. Det är roligt det.
     Annars var det riktigt bra fart på träningen ikväll. Vi körde tvåmål med one-touch, och det blev faktiskt riktigt bra spel med jämna mellanrum.
     Efter träningen var de flesta blöta och trötta. Som Rostis, till exempel. Han har haft semester en vecka och var ikväll tillbaka i träning igen, och efteråt "kändes det i kroppen" så han tog lite massage av Vargen. Men tydligen var det inte bra nog med bara en som masserade, så han beordrade Juha och Kaggen att hjälpa Vargen.




Men inte heller det föll Rostis i smaken. "JAG VILL HA MER KNÅDNING!!!", skrek han - och snart var halva laget framme och petade på våran kära vänsterbreddare. Det är verkligen skillnad på folk och folk och i Kungsörs BK.




Därefter åkte jag hem till Lillebror. Han och jag är själva i huset den här veckan, eftersom att Mor & Far är på husvagnssemster med Kent Agent & Fru Carlsson. Den här kvällen lagade Lillebror maten, och det blev fläskfilé med pommes frites och bearnaisesås framför Family guy och 2 & ½ men. Gott och kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0