My day

Ja idag blev det alltså en tur till Stockholm med Storebror Thomas och Brorson/Gudson Erik.
     Först tog vi en tur till Hagaparken, där det blev picknick-lunch i det gröna och underbart sköna. Till och med solen var där. Hade ni sol idag, Kungsör? Va? Hade ni det?
     Sedan gick vi och kollade på Hagaslottet, som är Prinsessan Viktorias och Daniel Westlings framtida hem. Det lär nog dröja innan man får stå där vid entréingången igen, så det var lika bra att passa på.
      Därefter åkte vi ut till pappa Kungens lilla boning ute vid Drottningholm. Jag är inte riktigt säker, mina ögon kan ha lurat mig, men jag tror att jag såg honom stå vid ett fönster och titta ut. Eller så var det en gardin. Anywho, det är en mäkta imponerande trädgård han och Silvia har. Dryga halvmilen lång, kändes det som. När fan har han tid att klippa de där gräsängarna?
       Japp, det stämmer, jag är en professionell komiker.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0