Onsdag

Jag har fått ett nytt smeknamn. Farfar. Det säger lite om hur jag har varit hittills på resan. Kom inte igång igår heller, och därför stannande jag och Fröken Blomberg hemma medan Vampyren, Kaggen, Mr.Tequila och Fredda P försvann i natten. Men jag missade tydligen ingenting, för igår var det dött både på hotellet och på stan. Ingen festar tydligen på tisdagar i Halmstad.
      Men idag känns det faktiskt bättre. Förhoppningsvis blir det islossning för mig ikväll - och på kvällens schema står Mårtensson's. Det är givet en sommaronsdag i Halmstad.
      Annars har vi fortsatt att bättra på brännan idag. Hittills leder Fredda P solligan överlägset, karln är för fan svart, men så har han i och för sig fuskat lite i solariet. Eller? Man kan omöjligt bli så svart annars. Själv är jag lite vitrosaröd. Inte som Bläckfisken normalt brukar bli, men ganska vit jämfört med de andra.
       På tal om det saknar jag Bläckfisken. Kanske är det hans frånvaro som gör att jag inte kan släppa loss? Kanske behöver jag honom, någon som kan locka fram vilddjuret inom mig?

Här kommer lite mer bilder.













































Kommentarer
Postat av: Påven

äää kom igen nu grabben! jag sa ju åt dig förut att du fick ärva rollen som "the all mighty bläckfisk"!

så step up och kör järnet nu fö-fa-an!:)

2009-07-01 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0