Laxeringsmedel

Jag tycker väldigt mycket om kaffe. Det är gott, och att sitta med en kopp kaffe och läsa morgontidningen är ett underbart sätt att börja dagen på. Allra helst ute i solen, som idag.
      Men det har sina bieffekter. I alla fall på morgonen. Nio av tio gånger så blir det en stor jävla ravefestival i min mage efter att jag druckit kaffe på morgonen, och jag får då rusa i expressfart till toaletten. Jag undrar om det är värt det? Att njuta några minuter för att sedan tvingas tömma sig totalt.
      Men jag är inte beroende av kaffe. Jag kan hålla upp i en vecka utan tänka på det. I alla fall om jag inte hemma. Men om jag är hemma eller på jobb då måste jag ha kaffe.

Ja, nu vet ni det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0