To shave or not to shave

Just i detta nu sitter jag och funderar på om jag ska raka av mig håret. Det känns som en både dum och bra idé.
     Meningen är/var att jag skulle spara ut håret ganska långt - men precis som vanligt så är jag trött på att vänta att det ska växa. Och det är ju någonting väldigt förlösande med att raka av sig håret. Det känns bra.
     Fast jag vet ju av erfarenhet att jag kommer att ångra mig om jag gör det, efter någon vecka eller så.
     En annan sak också - en del säger att jag ser yngre ut när jag har rakat och en del säger att jag ser äldre ut, sedan finns det de som säger att jag ser yngre ut med långt hår och de som säger att jag ser äldre ut med långt hår. Fast bryr jag mig om det? Nääää, inte direkt. I do what the fuck I want. Det är nästan lite som så att om folk säger åt mig att inte raka skallen, ja då gör jag det fanimej direkt! Och tvärtom.
      Så, att raka eller inte raka - det är frågan.


Eh?




Eller eh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0