Berghamn



När vi kom fram till Berghamn stod husen kvar där de skulle. Huset uppe till höger är vårat hus och huset till vänster är sovplatser.




Fast i år bor vi i Storebror Thomas nybyggda hus. Med toalett, jacuzzi, internet och tv med massor av kanaler. I stugan uppe på berget är det endast dass och tv med SVT1 och SVT2 som gäller.




Jag vet inte vad ni tycker, men är det inte en alldeles sagolik utsikt?




Den här plastbiten har jag gungat på mycket i mina dagar. Oj vad illa jag har gjort mig på det där trädet.




Bröderna Björklund korkade upp whiskeyn direkt. Men inte var det någon som bjöd mig inte. Nänä. 23 år och ingen erbjuder ett glas.




Men tji fick dom! Jag hade nämligen med mig egen virre, så mig gick det ingen nöd på. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0