Krisen slukar det mesta och det bästa

NEEEEEEEJ!!!!!!!!!!! Bröderna Schulmans humorsajt 1000apor.se läggs ner!
    På grund av lågkonjukturen går ekonomin inte ihop längre, och därför försvinner nu Sveriges roligaste sajt. Vad fan ska jag skratta åt nu då?
    1000apor är standard när jag surfar på nätet. Varje dag! Från början var jag lite skeptisk till både Schulmanbröderna och 1000apor - men det tog inte lång tid innan jag var fast. Beroende.
     Alex Schulmans blogg är en fantastisk vardagsskildring, och ofta hysterisk rolig. Men det bästa är hans språk. Hans sätt att beskriva saker, skildra ilska, glädje sorg. Alex Schulman har kommit att bli en stor influens i mitt sätt att skriva - och det kommer jag sakna något enormt. Men förhoppningsvis lever hans blogg vidare, någonstans på något sätt.
     Tack för de här ett och halvt åren. Tack för alla skratten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0