Minnen

Halmstad var det, ja. Det börjar närma sig. Dags att börja ladda. Varför inte genom en återblick?
     Här är första Halmstad-videon jag gjorde för tre år sedan, Fag-alert movie 2: Camp fire girls, fast i en lite nyare version. Jag har tagit bort lite och lagt till lite och ändrat lite.
      Jag måste säga det; jag är fruktansvärt bra på att göra filmklipp som dessa. Det är inte bara att sätta ihop en massa en klipp och lägga till en låt - kära nån! Det måste finnas tanke, finess och själ bakom. Allt måste stämma. Rätt "stämning" i form av ljud till rätt bild, rätt öppning, rätt slut, rätt "starka scener", rätt budskap, rätt känsla...allt. Sådant är viktigt, och sådant är jag bra på.
     Jag skulle fanimej ha blivit musikvideo-redigerare istället!



Kommentarer
Postat av: Morgan

Fan va grymt det kommer att bli! Eller hur Påven?!

2009-06-17 @ 14:49:16
Postat av: Påven

a säkert, ni kan ju försöka ha kul utan mig å studenten, lycka till!

2009-06-17 @ 15:31:02
Postat av: R

Word!

2009-06-17 @ 17:51:55
Postat av: Morgan

Va fan... Så det är bestämt att du INTE ska med R?

2009-06-17 @ 22:22:08
Postat av: R

ser tyvärr ut så.. jobb, jobb och ingen semester!

2009-06-18 @ 17:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0