Nere i Tylö Sun

Dag två i Halmstad är avklarad. Det blev en dag på stranden.
       Strand Tylösand var som en myrstack av människor som låg och pressade i den 30-gradiga solen - och det var sommar i ett nötskal. Men det hade sitt pris. Ingen av oss hade nämligen tagit med sig solskyddskräm, så nu sitter vi här som soltorkade tomater. I alla fall jag och min rygg. Men det var det värt.
       Nu har även Vampyren anländit till oss, via tåg, och nu är besättningen full. En annan som är full är just Vampyren. Det faktum att han inte ätit någon mat idag har satt sitt spår, så han är minst sagt lite "mosig" just nu. Vi får se vart det bär...
        Annars känns det som en strandkväll ikväll. En sanddyna, en gitarr, några öl, några allsånger, och mygg. Som det ska vara.
        Gårdagen då? Ja det blev en kväll i city. Tror vi dansade runt på tre olika ställen innan hälften av oss till slut stannade vid Mårtensson's. Nämligen Syskonen Blomberg. Jag och Kaggen tog ett MacDonalds-kitt och bussen hem för att krypa till kojs. Den fem timmar långa bilresan satt fortfarande kvar i mig, och Kaggen gjorde mig sällskap. Det blev en lugn och fin första kväll för oss, medan de andra gav järnet på Mårtensson's.
        
Oj...nu kom Kaggen inspringandes i stugan som ett litet barn och skrek "DET ÄR FEM TJEJER I STUGAN BREDVID!!! VI STOD UTE OCH SPELADE FOTBOLL OCH DÅ STACK DE UT HUVUDET OCH KOLLADE PÅ OSS!!!!!! PÅ OSS!!!! FEM TJEJER!!!! WOOOOOHOOOOO!!!!!".
          Vampyren tog självklart på sig rollen att presentera oss. Vi får se vad som händer. Det kan mycket väl bli upp till dans.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vi vill ha bilder!!!!

2009-06-29 @ 12:02:52
URL: http://viktoriaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0