Skrattfest!

Min rädsla för att Baksmällan skulle vara en "trailer-film" var helt i onödan. HELT I ONÖDAN! Jag skrattade konstant i en och en halv timme - och efteråt tvekade jag inte en sekund att dela ut toppbetyget Fem Sparrisar.
     Baksmällan är ett mästerverk som komedi. Jag har nog inte skrattat lika ofta och mycket åt en film sedan jag såg Anchorman och Beerfest första gången. Pineapple express och Step brothers var bra - men den här var ännu bättre!
      Den nya bekantskapen Zach Galifianakis är filmens stora behållning, som den lätt efterblivne Alan, och han är en potentiel ny favoritaktör inom komedigenren. Omöjlig att inte älska.

- You're literally too stupid to insult.
- Thank you.

HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Påven

Japp, full pott utdelas! 5 soffor av 5 möjliga.

Helt perfa!

2009-06-15 @ 12:45:26
Postat av: Morgan

- Tigers love pepper... they hate cinnamon.



Alan Garner: Hey what's that on your arm?

Stu Price: Oh my God - Phil, you were in the hospital last night.

Phil Wenneck: Yeah, I guess I was.

Alan Garner: Are you okay?



- We don't remember anything from last night. Remember?



Stu Price: You do know counting cards is illegal, right?

Alan Garner: Counting cards isn't illegal. It's frowned upon... like masturbating on an airplane.

Phil Wenneck: I'm pretty sure that's illegal too.

Alan Garner: Maybe since 9/11 when everyone got so damn sensitive. Thanks a lot Bin Laden!

2009-06-16 @ 00:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0