Snart dags...

Idag var jag ledig och då passade jag på att åka upp till Västanhed. Skrev lite på boken och laddade inför derbyt ikväll mot Arboga Södra.
     Nu börjar det kännas i magen att det snart är avspark. Fii faen va kul det ska bli!
     Jag har bara spelat mot Södras a-lag en gång, i en träningsmatch för två år sedan, och då blev jag utvisad. Det här är första gången KBK spelar mot Södra i seriesammanhang på bra många år. Vad kan det vara, 6-7 år sedan sist? Lär bli hett.
     Lär väl inte bli från start ikväll, men ett inhopp är väl inte för mycket att hoppas på.
     Hur som helst känns matchen helt öppen, så här på förhand. Det är två lag i behov av poäng, och två lag med kanske lite kantstött självförtroende - så det känns ovisst. Vi får se. Vi får hoppas. Vi får ge allt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0