Sommarkänsla

Nu - först NU - den 21 juni känns det som att sommaren har börjat. Det har varit midsommar, några dagars ledighet, två soliga dagar på raken, och lite badande... Sånt som hör sommaren till.
     ...och väderleksrapporten "tipsar" om fint väder framöver. Nu är det som så att jag inte längre litar på väderleksrapporter - men det låter ju onekligen bra.
     Nu dunkar jag lite Jippi Jäh! Summer 3 för mig själv. Vilka låtar ska bort - och vilka får vara kvar? Egentligen vill jag ha alla, men det finns inte plats. Fy fan vilken bra skiva!
     Idag då? Vad ska man göra? Sola, bada, brännboll? Springa naken över ängen? Möjligheterna är oändliga.
     ...och snart får jag träffa våra norska Riddare igen - efter att inte setts på ett halvår. Vet inte om det blir idag eller imorgon, men det blir - och jag längtar.
     MEN SATAN VILKEN BRA SKIVA! Kan snart inte hålla den för mig själv längre. Orkar jag spara den ända till Halmstad? Tror inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0