Tråkig förlust

B-lagsmatch igår. BK30 borta, och det blev förlust med 2-1. Mycket illa.
    Vi kommer inte alls upp på den nivå vi visade mot KFF - och även fast vi hade många yngre spelare den här kvällen så kräver jag mera. 
    Vi var lite för väl "gröna" mot ett hårt arbetande BK30, och inledningsvis hängde vi inte alls med i svängarna. Det blev lite för mycket "juniorfotboll" över det hela, kan man säga - och det är väl naturligt när vi rullar runt på mycket juniorer i b-laget. Men som sagt - lite mer tycker jag man kan kräva.
    Det blev dock bättre i den andra halvleken - även om målskyttet fortfarande sviktar. Vi missar för mycket.
    Jag var kapten, för en gång skull, och jag hade väl hoppats på att "få med mig" laget lite mer. Men det var inte våran kväll.
    Själv börjar jag få problem med högerlåret. Tro det eller ej, men jag misstänker en mindre bristning. Jo, det är sant. Jag ser ingen annan förklaring. Det hugger till som fan när jag trycker på i löpningarna och trycker på lite mer i passningarna/skotten/rensningarna. Fick spela andra halvlek kraftigt lindad. Kan något så jävligt drabba lilla mig?

Kommentarer
Postat av: #10

Kan vara åldern oxå:)

2009-06-02 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0