Förberedelse

Bra fart på träningen idag. Vi hade ett snack innan och nu stryker vi det som varit och börjar om på ny kula. Viktig match på onsdag. Södra borta. Derby. Fy fan vad kul. Lite tråkigt att missa Eskilstuna City mot Köping - men ändå, fy fan vad kul!

Nog om det. Halmstad närmar sig, bara dryga två veckor kvar, och Vampyren har beställt en ny Jippi Jäh! Summer.
    Jag tänkte först inte göra någon, tänkte att det räckte med de 55 Jippi Jäh!-skivor som redan finns. Egentligen har jag ju slutat med Jippi Jäh!-serien. Men så ändrade jag mig - och nu är jag fast igen. Jippi Jäh! Summer 3 blir nog en dubbelskiva - fast då med både sommarlåtar och några låtar som jag velat ha med tidigare, men inte kunnat ha med eftersom att jag slutat med Jippi Jäh!.
     Så jag tänkte fråga er Riddare; är det någon låt ni önskar? En typisk sommarlåt, ny som gammal, som jag inte haft med tidigare? Säg till i så fall, så kanske, kanske vi kan lösa det.

Kommentarer
Postat av: S

The Verve - Bittersweet Symphony Remix

Kings Of Leon - Use Somebody

2009-06-16 @ 09:51:43
Postat av: J

kan du skicka en youtube-länk gällande remixen? finns ju några att välja mellan...

2009-06-16 @ 12:01:11
Postat av: S

http://www.youtube.com/watch?v=YdQJoCpQElQ

http://www.youtube.com/watch?v=g-I5c05d-PU

2009-06-16 @ 12:22:20
Postat av: CJ

Mods låtar om du finner. =)

Annars skulle jag vilja ha lite wiinerbæck att chilla till, Elden e grym. Stort liv.

lite gyllene tider, men det har du sækert med redan!!

2009-06-16 @ 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0