Lite mer bilder från blogg-arkivet

Det här var en bra kväll på Lotus. Kanske den sista roliga vi hade?




En av de första vimmelbilderna. Från Rolling.




En läskig bild på Vampyren och Mr.Tequila som togs när det var Pridefestival på Lotus.




Här är Kent-Agent från sina glansdagar som superstar i dansbandet Chris-Kents.




Det här är en av mina favorit-vimmelbilder på mig själv. Jag ser så avslappnat cool ut. Ser ni hur ledigt och nonchalant jag vilar min vänsterhand?




En Jone-special var det.




Kungen gör alltid entré med klass.




Min blöta dag då Lillebror tog studenten.




Och min blöta dag då jag själv tog studenten.










En lökig träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0