In progress

I tisdagskväll åkte jag alltså till sommarstugan. Där har jag inrett en skrivarlya, så att jag kan sitta i lugn och ro med mina tankar.
     Det var väldigt skönt och nyttigt. Inspirationen kom så gott som omgående. Jag satt och skrev till långt in på småtimmarna. Jag åt och drack och skrev. Sedan slocknade jag.
    Jag älskar när det flyter på i mitt skrivande, och det har det väl inte direkt gjort den senaste tiden då jag jag jobbat ganska mycket på dagis. Men nu känns det som att jag kan köra igen. Fler vändor upp till skrivarlyan är att vänta.




Så här ser det ut när jag skriver. Okej, visst, bilden är riggad, men jag ville bara illustrera hur det ser ut. Jag kan tycka att det är lite fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0