Som det ska vara

Ja, landskampen igår var väl...sådär, va?
     Sverige ska vinna med 3, 4 mål, och därför är resultatet inget att gå i spinn över. Det är mer anmärkningsvärt att det höll på att gå åt helvete redan i inledningen av matchen. Uj, uj, uj - den där trippelchansen Malta fick, där hade till och med jag gjort mål. Det vill inte säga lite det.
      Men det ordnade ju upp sig i den andra halvleken. Kul att Hysén fick spela och jag gladdes åt det mottagande han fick när han byttes in. Han har haft några tunga säsonger i Sunderland, och förra säsongen i Blåvitt, och han verkar vara en sådan sympatisk och go gubbe så jag unnar honom verkligen detta. Fan va fint det hade varit om han hade fått hängt en kasse.
      Annars fortsätter Kim Källström att imponera. Inte. Han är verkligen jättejättedålig. Låt Viktor Elm eller Sebastian Larsson spela offensiv innermitt istället. Källström är katastrofalt dålig!
      Jag förstår att Zlatan blir trött på pojken. Källström verkar ju känna sig grymt underlägsen, och det är precis som att han springer omkring och visar att "du ska inte tro att du är någonting". Bitterhet smakar alltid illa, och Källström verkar vara full av det. Skönt att Zlatan satte honom på plats. "Han ska spela enkelt, det är vad han ska göra. Han har spelat för mycket vänsterback". Hi hi hi.
       Förstår ni nu förresten varför jag propagerar för Anders Svensson hela tiden? Bäst i Sverige. Igen.

För övrigt är Ronaldo nu i princip klar för Real Madrid. Självklart blev han världens genom tiderna dyraste spelare.
       Jaha, okej. Lycka till då, din bortskämda lilla snorunge. Vill du harva runt i Champions League-gruppspelet får du väl göra det då. Du kommer inte att vara saknad hos mig i alla fall. Mitt hjärta vann du aldrig. Skönt att bli av dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0