Blogg-arkivet

Så här roligt kan man ha på dagis ibland.




En härlig sommarkväll i stadsparken i Eskilstuna.






En kväll på Rolling hittade Kaggen sin soulmate. De klickade direkt, och just där och då fanns det inga människor på hela jorden som var lika menade för varandra som just de två.




Midsommarafton hemma hos Kaggen förra året. Kanske läge för en repris i år. Jag menar, alla (läs; Bot-mannen) ville ju inte komma förra året...






Vilket gäng!




När ska det bli så här fint igen då, så att man kan sitta ute i vattenkalsongerna och njuta av kopp kaffe?




En av mina många oförskämda övergrepp ute på krogen.




Det här är roligt. Premiären av min film Beppe - En liten film om mycket korv. Det var röda matta, champagne, snittar och hela köret. Flashigt värre. Först kom stekige Vampyren.




Därefter kom Mr.Tequila i par med Påven.




Sedan äntrade Studenten röda mattan. Ser ni hur han trotsade slipstvånget. Han borde egentligen ha blivit utslängd för det.




Det här vet jag inte vem det var. Måste ha varit en förfriskad galning som smitit förbi vakterna. Patetiskt.




Sist men absolut inte minst kom kvällens stjärna, regissören himself. Mums! Slick! Smask!


Kommentarer
Postat av: Kim

Badbyxorna är det Frank Dandy?

2009-06-13 @ 19:31:30
URL: http://riksost.blogg.se/
Postat av: J

svar: ja

2009-06-14 @ 13:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0