Dags att torka tårarna

Tomheten satt i när man vaknade idag. Jag har svårt att förstå och acceptera att vi förlorade mot Adolfsberg.
     Det kändes så jävla bra inför matchen. Det hängde något positivt i luften. Men allt det var som bortblåst några minuter efter att domaren blåst igång.
     Jag vet inte om man kan säga att vi förlorade på individuella misstag. Jag vet bara att VI förlorade.
     Första halvleken var...inte bra. 0-2. Andra halvleken var en annan match. 1-1. Som vanligt vaknar vi först efter att vi gått på några smällar - och som vanligt vaknar vi först när det är försent.
     Jag sa att det var tungt efter förlusten mot ÖSK Ungdom förra helgen, men det här var något annat. Som att sticka hål på en ballong. Nu ligger man här, tom och trasig.
      Men även om det är deppigt just nu så är det fel tid att gräva ner sig. Två oerhört viktiga matcher återstår innan sommaruppehållet. Först Södra på onsdag. Då måste vi ha laddat om.
      Det är så otroligt många poäng kvar att spela om. Men det gäller att vi börjar göra det nu. Spela om det.

Kommentarer
Postat av: bingo

vafan äre som händer.. många förluster nu!

Får komma och förstärka, möhöhö ;D

2009-06-13 @ 16:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0