Våldsam lek

Tisdagkväll, och det betyder innebandy i Karlaskolans gymnastikhall.
     Ikväll ställdes jag, L-Berg, Juha och J-Berg mot Kaggen, Brorsan, Snygg-Johan och Ankan. Vi vann med 6-3 i matcher.
     Det var förbluffande högt tempo och tufft spel, och inte bara en gång smällde det friskt längs ribbstolarna. Själv blev jag utsatt för ett mordförsök ifrån Snygg-Johan, som mosade in mig i väggen så att jag bröt handleden och krossade knäskålen.
     Ett tips: håll blicken uppe nästa vecka, Snygg-Johan.
     Men den här sortens gris-innebandy är bra mycket roligare än vanlig innebandy.
     Sedan hade vi celebert besök i publiken, då KBK's export till Allsvenskan, DG, tittade förbi. Han skrattade åt min nya tatuering.

Kommentarer
Postat av: #12

glömde bort att jag hade osynliga uniformen på mig idag, annars hade du kunnat nämna mig med! men vem bryr sig om mig?! KUL!

2009-06-02 @ 22:44:32
Postat av: J

jo, jag nämnde dig..."publiken", det var väl du bland annat?

2009-06-03 @ 00:37:34
Postat av: tord

jag var ju inte heller där =(

2009-06-03 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0