22:24

Då och då försätter jag mig själv i olyckliga situationer. Som nu. Men idag tänkte jag; skulle det vara bättre om jag gav upp helt och hållet? Ser jag någonting positivt med framtiden? Ser jag positivt på mig själv om 10 år? Ser jag en ljus sommar?
      Den tankegången fick mig att inse att jag har någonting att se fram emot. Ingenting specifikt - men bara det faktum att jag är där, i framtiden, räcker mer än gott och väl.

Jag är deppig ibland, det är ingen hemlighet. Vissa väljer att hålla dessa känslor och tankar djupt inom sig, eftersom att det är en väldigt privat och naken bekännelse. Men jag mår bättre av att blotta de känslorna.
       Nu är det snart vår, och jag tror på en bra tid. Framöver. Plus att jag idag och igår fick träffa min baby igen - och sådana dagar gör att man fylls av så mycket glädje, kärlek och lycka att det räcker för en lång tid framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0