Årets låt

Det här trodde jag aldrig ens i min vildaste fantasi att jag skulle säga - men vet ni vilka som har gjort årets låt?
     Take that.
    Jo, det sant. Jag är lika förvånad som ni. Men Up all night är bästa låten 2009. Hittills, i alla fall. 
    Det är en så underbart bra låt - enkel, men genialisk. Det behövs egentligen inte så mycket för att göra en fantastisk låt. Lyssna på trummorna. Magiskt. Förstår du nu hur jag menar att dina trummor ska låta, Kaggen?
    Up all night är som att The Beatles möter Simon & Garfunkel, och då kan det inte bli annat än bra.



Kommentarer
Postat av: Morgan

Nej du jone, den här var inte alls bra...

2009-03-24 @ 16:25:57
Postat av: Påven

ja gillar´t! svänger gött

2009-03-24 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0