Back in black

Det är som sagt Umbro som gäller i år, enligt ett avtal med skotillverkaren och KBK, och igår var jag inne och hämtade mina nya pjucks.
      Ganska sköna - men grymt osexiga. För att inte tala om små! Umbros sko-kille som hjälpte oss och informerade om skorna under skokvällen menade att skon kommer att töja sig väldigt mycket, och därför tvingade han mig att beställa skor som var två storlekar mindre än vad jag normalt brukar ha. Nu sitter de värre än ett smäck. Det är svintrångt och efter att ha haft skorna på mig ett tag så finns det tillslut noll procent blod i mina fötter.
      Jag hoppas fanimej att karln har rätt gällande att de töjer sig - annars kommer jag att ställa till med ett jävla liv! Då kommer jag att stämma!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu går du emot allt du står för. Det är ju 0% "Jone" i dom där skorna!

2009-03-12 @ 18:49:25
Postat av: R

inte för att vara petig men det är tingsrätten som utfärdar stämning inte du. Du kan däremot lämna in en stämningsansökan! :)

2009-03-12 @ 19:23:55
Postat av: J

jag vet att skorna inte är "jag" - men vad ska jag göra? umbro är inte "jag" överhuvudtaget...



och R...om jag vill stämma - då stämmer jag!

2009-03-12 @ 20:47:46
Postat av: Ruutu

Du kanske vill ha mina gamla NIKE istället. Målgaranti med dom.. Och dessutom lite snyggare än UMBRO.. BILLIGT

2009-03-13 @ 08:46:39
Postat av: Pekka

Hörru Ruutu,sluta sälj allt du kommer över! Målgaranti...haha...va väl en 15 år sen sist du gjorde mål:)

2009-03-13 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0