Det går trögt nu, kompis det går trögt nu...

Kvällens träning kändes bara som skit. Det snöade, det var tungsprunget och det var dåligt rent överlag.
     Att det snöade bryr jag mig inte om - mer än att det nu kanske dröjer ännu längre tills vi kan gå på gräs på Strängen, vilket vi kanske kunde ha gjort om det varit sol och plusgrader ett par dagar till. Men just att det kändes så tungt och ofokuserat var mindre bra. Jag gick runt och surade hela träningen, av olika anledningar, och just nu känner jag bara frustration och ilska på fotbollsplanen. Kan det inte släppa snart? Det känns som att jag är miltals ifrån där jag vill vara.
     Tur då att det finns andra saker som väger upp utanför planen. 


Kommentarer
Postat av: keane

kan har vart din sämsta träning som jag skådat iaf =). tror allt gick åt helvete, men det är ny träning på onsdag och chans till revansch!

2009-03-24 @ 08:11:46
Postat av: J

jaha, så det var du som skrek "fan, har du druckit innan träningen?" :)

2009-03-24 @ 11:53:26
Postat av: Väderenok

Hav tålamod till helgen blir det plus och sol

2009-03-24 @ 17:01:10
Postat av: keane

inte innan men efter ungefär 2 minuter då man såg att det var en kväll där inget skulle funka =)

2009-03-24 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0