Humorkollektiv

Det var då faan vilket tryck det var på senaste avsnittet av Tre vänner på en soffa. 92 visningar efter endast en timme!
     Är det nu det händer? Är det nu vi breakar? Är det våran tur nu?
     Kanske inte - men det skulle fanimej inte vara en dag för tidigt! Skulle vi få chansen att göra någonting större och bredare så skulle vi tamejfan inte göra bort oss. Så mycket matrial sitter vi på att det skulle fungera.
     Jag menar...vänta bara. Ni har inte ens sett början än. Jag har stora planer för det som vi nyss påbörjat. 
     Jag har förståelse för att det kan låta skrattretande. Någonting som man "bara säger" eller någonting som "alla drömmer om". Men ta en tripp in i mitt huvud så ska ni få se. Då låter det nog inte så konstigt längre. Det handlar om att ha visioner - realistiska visioner - och det handlar om att våga! Är det någonting som skulle kunna sätta käppar i hjulet så är det just det sistnämnda. Men jag hoppas att vi blir äldre och modigare.
     Ni kan inte förstå hur mycket bra grejer vi har som vi bara sitter och väntar på att släppa. Vi har någonting stort på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0