Kan det bli världens bästa film någonsin?

Mina kära älskade vänner! Jag har en fantastisk nyhet.
     Världens bästa hjälte, min stora barndomsidol, MacGayver ska bli långfilm! Är inte detta något av det mest underbara som hänt 2009. Det kommer dock att dröja, för man har ännu inte hittat en manusförfattare till filmen. Men ändå - gat däm it vilken grej att längta efter!
      Det är inte klart än om Richard Dean Anderson kommer att återvända till sin paradroll, och på aftonbladet.se kunde man rösta på vem man skulle vilja se som MacGayver. Typ Christian Bale, Russell Crowe,Will Smith (!) eller Leonardo DiCaprio. För mig fanns det dock bara ett alternativ att rösta på - nämligen: "Richard Dean Anderson, annars får det vara".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0