Lite kort, bara...

Jag har inte sagt någonting om finalen av Melodifestivalen. Hujedamej vilken rysare det var!
     Det var nog den mest spännande finalen som jag kan minnas. Tolvorna flög ju hejvilt och ett tag kunde ju vem som helst kunde ha stått som segrare.
     Förutom min baby. Lilla Molly. Att hon bara fick 2 p (totalt?!) det är inget annat än mobbing.
     Men hon klarar sig. Det kommer även Malena Ernman att göra ute i Europa. Tro mig. Hon kommer att fungera hundra gånger bättre än Måns. Jag är ledsen Malle. Hade vi skickat Måns då hade vi bara blivit beskyllda för att skicka "ännu ett Abba-bidrag". Det kan ingen göra nu.
      ...och i sommar blir det Allsången för Caroline af Ugglas. Bland mycket annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0