Lördagkväll

Det blev en schlagerkväll.
      Först blev det en bit mat hemma hos Familjen Carlsson, med Familjen Björklund och Paret Sundh. Därefter drog jag och Kaggen in till Påven i E-tuna för att kolla på finalen av Melodifestivalen. Jag sa ju att Malena Ernman skulle vinna! Jag tror faktiskt att låten kommer att passa väldigt bra internationellt. Det kan till och med bli jävligt bra.

      Sedan fick Kaggen och Påven för sig att de skulle ut på krogen. Själv var jag inte på humör, plus att min stränga ekonomi inte tillåter sådana nöjen. Så jag fick titta på medan de två sörplade i sig stark vätska genom Fia med hutt.
      Men innan de två skulle till att gå ut så hade vi ett långt och väldigt givande samtal. Deep talk på hög nivå. En sådan diskussion som bara riktigt nära vänner kan ha. Det är väldigt skönt att bara prata ut emellanåt, och jag är väldigt glad och tacksam över att jag har vänner som det verkligen går att prata med.
       Sedan åkte jag hem i den disiga natten - mot mörkret och alla tankar som alltid har besökstid i den sena timmen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0