Nåt att lägga pengarna på

Jag har alltid sagt att min klädstil till största del är influerad av Liam Gallagher. Allt ifrån mina hattar, scarfar, kavajer och jackor är snott ifrån honom - och inom en snar framtid kommer det att bli ännu mer.
       Liam har nämligen startat ett eget klädmärke som heter Pretty Green. Det kommer att vara allt möjligt - skor, tröjor, rockar, jeans, hattar - och från och med i sommar kommer det att finnas att köpa i butik och via nätet.
       Det kommer bli så grymt. "Jag kommer bara att sälja kläder som jag själv vill använda", säger Liam, som är ägare, grundare och designare till Pretty Green. Det första som kommer att kunna köpas är antagligen ett par boots, någon gång i juni-juli, och de kommer jag att hålla ögonen på.

Pretty Green


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0