Nu räcker det väl ändå...

Nu får det vara slut med grusträningar! Måtte det bli sol och värme resten av veckan nu!
     Jag hatar inomhusfotboll - och jag hatar grusfotboll. Ge mig mitt gräs! Det är snart april, för fan - bli varmt och grönt!
     Det fungerar inte på grus för mig. Visst, mycket hänger på mig själv - men jag är säker på att det kommer att släppa, eller i alla fall bli bättre, när vi kommer ut på gräs. Då kommer jag att smeka bollen, flyga fram, dansa mellan motståndarna, glidtackla, sväva.
      Djurgårdar'n sa att jag "såg pigg ut idag under löpningen". Han såg allvarlig ut - men jag antar att han drev med mig.
     Jag hatar konstgräsfotboll också.

Men det kommer fortfarande bli en fantastisk vecka!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0