Please, get well...

Min dator är fortfarande inte fixad. Nu ska storebror Michael och kompanjon Karlsson skruva isär för att på så sätt rädda innehållet. Jag följer processen på avstånd med oro. FAN ATT JAG INTE LA ÖVER ALLTING PÅ SKIVA SOM JAG SKULLE GÖRA MEN ALDRIG TOG MIG TID TILL!!!!!!
     Det värsta är bilderna som jag tagit under 2008. De får inte försvinna! Allt filmat matrial har jag ju fortfarande på DV-band, så de går ju alltid att lägga in igen - men bilderna är orginal. Sedan finns det ju vissa texter som inte får försvinna, typ Jippi Jäh-låtlistan över mina 50 Jippi Jäh!-skivor, alla mina artiklar i Bärsingen, alla gamla låttexter...
      Men framförallt bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0