Rättelse!

Eller snarare ett tillägg...
     Efter starka påtryckningar från vissa håll så känner jag mig skyldig att berätta att under min Norge-vistelse så var storebror Thomas tvungen att rycka ut och rädda oss. Efter några dagar på vandrarhem, och några dagar utan att kunna få ut några pengar från bankomatkortet, så satt vi ganska pyrt till. Vi hade helt enkelt inga pengar.
     Men ödets makter ville oss väl, för vid samma tidpunkt så befann sig även storebror i Bergen, då han var där i några dagar för jobbets räkning. När han fick reda på våran situation så öppnade han sin kappsäck och såg till så att vi fick tak över huvudet tills pengasituationen hade ordnat upp sig.
     Detta lite pinsamma missöde har jag, av förklarliga skäl, pratat i små bokstäver om - men det är klart att ett officiellt tack ska utdelas. Nu när det är preskiberat, och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0