The Reds vs. The Reds

Imorgon bär det av till Hallstahammar för ny en träningsmatch. Det blir nog tufft det också. Hallsta är nog sugna på revansch efter förra året, och det har i alla år kännts som att det vilar en hatstämning mellan Kungsör och Hallstahammar. Vet inte varför. Kanske för att Hallstahammar är en jävla skithåla med dryga människor?
      Bot-mannen är uttagen i truppen, och jag hoppas verkligen att hans knä håller. Han behövs verkligen, både på mittfältet och i laget över huvud taget. Han skänker ett lugn och mer tyngd (och då tänker jag spelmässigt sett) till hela laget, samtidigt som han eldar på när det behövs. Sedan lär han ju själv vara sugen på att spela - så, ja, jag hoppas verkligen att knäet håller.
      Djurgårdarn' och Fille saknas dock på topp - men vi har ju ändå kulsprutan Lingen som kan göra mål.
      Det brukar bli täta, fula och spännande matcher när vi möter Hallsta - så jag tror på en rolig match imorgon. En seger skulle sitta alla tiders. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0