TV-krock

Jag har ett gigantiskt problem att lösa på lördagkväll. Det är så gigantiskt så jag vet inte hur jag ska kunna klara av det. Det är nämligen tidernas största TV-krock.
      Mitt problem ser ut enligt följande:


* På SVT 1 är det premiär för Babben & Co kl 20.00. Det är ett program som jag normalt sett skulle kunna avstå utan några som helst problem, men på lördag heter gästerna Thomas DiLeva, Ola Salo, Mia Skäringer, Molly Sandén (!) och Per Gessle - och det är alldeles för bra och intressant för att missa.

* Samtidigt på TV 4 kl 20.00 så har Robinson premiär - och det vill jag inte heller missa. Verkligen inte! Det ska bli väldigt spännande att se hur en av de bästa reality-serierna i svenska tv-historia förvaltas i TV 4's regi.

* Robinson håller på till kl 21.25 - men kl 21.00 börjar Ugglas serie Var fan är min revy?, som är en fortsättning på hans mycket underhållande serie Var fan är mitt band? som sändes förra våren. Vill jag inte missa!

* Sedan blandar sig Kanal 5 in i leken genom att visa, det på förhand utskällda och omdiskuterade, Ballar av stål kl 21.00. Det hade premiär i måndags, vilket jag missade, så därför vill jag inte missa det nu på lördag.

* ...och så har vi TV 3, som har premiär för Jag vet vad du gjorde förra lördagen kl 21.30. Det är ett program där en deltagare hypnotiseras under en dag och ställs inför diverse dråpliga scenarion - och om jag inte är alldeles vimmelkantig och utmattad vid det laget så vill jag inte missa det heller!


Så vad ska jag göra? Känns som att det blir svårt att tajma in alla repriser...
       Mmm, det blir någonting att klura på.
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0