Låt det gå bra

På lördag åker vi till Stockholm för att möta division 3-laget Tellus. Det blir säkerligen en tuff match, eftersom att Stockholmslagen alltid är bra - nästan oavsett vilken division de tillhör! Det kan vara avdankade proffs, landslagsspelare från länder man aldrig hört talas om - eller helt enkelt spelare med grymma kvalitéer som inte orkar eller har tid för spel på högre nivå.
      Men spelar vi bara som vi gjort i de två senaste matchernas första halvlekar så ska det nog gå bra.
      För ovanlighetens skull så fick vi reda på starelvan redan efter kvällens träning - och till min stora förvåning fick jag veta att jag startar på lördag. Men sedan insåg jag att alla andra försvarare är skadade, så det fanns inte så mycket annat att välja på. Men skit samma! Nu startar jag och nu ska jag fanimej göra någonting bra av det. Även om formen inte är den bästa.
      En annan rolig "överraskning" är att Bot-mannen spelar från starta. Måtte det förbannade knäet hålla nu. Såväl före och under, som efter matchen.
      ...och Jag-älskar-mig-själv-mannen gör årsdebut i A-laget. Förvisso på bänken - men ändå. Good for him.
      Från och med nu börjar min uppladdning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0