Tuggar knogar

Så var lördagen förstörd.
      Vi torskade med 1-0 mot Hallstahammar, efter ett förbannat jävla skitmål i första halvlek. I övrigt hade de inte så mycket att komma med, och det hade väl egentligen inte vi heller, även om vi var det bättre laget större delarna av matchen. Men vi spelar för svårt, eller...ja, jag vet fan inte hur vi spelar. Inte tillräckligt bra i alla fall. Jag är inte orolig - men det är klart att vi måste hitta ett vinnande spel. Snart.
      Okej, det var många som höll med om att det var svårspelat underlag. Bollen stack iväg som en oljad gasell ibland, och det var helt enkelt svårt att tajma bollen. Visst, det var svårspelat - men det känns också lite billigt att skylla på det.
      Det var sannerligen inte planens fel att jag hela tiden var för långt ifrån min gubbe. Jag vet inte vad det är med mig just nu. Jag är för långt ifrån, jag slarvar i mottagningarna och jag är inte aggressiv för fem öre. Eftersom att jag lever på min aggressivitet som spelare så är detta är stort bekymmer för mig just nu.

      Jag är frustrerat medveten om att jag inte presterar tillräckligt bra för tillfället - och det gör mig både ledsen och arg. Måste fanimej ta mig själv i kragen och skärpa mig.
       Fy fan vad jag hatar att förlora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0